| FARCRY.CZ | WAT-CLAN.COM | FARCRY2.CZ | FARCRY3.CZ |

!! Vítáme vás na webu o akční hře FARCRY 2 !!

:: K webu
:: FARCRY2MAPS
:: INFORMACE
:: GALERIE
:: KE STAŽENÍ
:: WEBY
:: REKLAMA



















FAR CRY 3! - NEJOBSÁHLEJŠÍ WEB (www.farcry3.cz)

:: ČLÁNKY ::


Clint Hocking interview

CLINT HOCKING



Vývojový ředitel Montrealského studia Ubisoftu, pan Clint Hocking poskytl v rozhovoru pro server Next-Gen informace o tom, jakým způsobem se rozhodli udělat z Far Cry 2 více než pouhou další střílečkou na trhu.

Vybral jsem pro Vás ty nejzajímavější partie rozhovoru.

"Chci vytvořit hru, kde hraní znamená krom ježdění dokola a střílení lidí také to, že hrajete s lidskými bytostmi, kde mají vliv vzájemné vztahy."

"Když má hráč co do činění s postavami, které se okamžitě mohou stát jeho nepřátelé, má jeho rozhodnutí o tom, zda je zastřelit nebo ne opravdu velký význam. Snažili jsme se stvořit opravdový sociální ekosystém a hierarchii mnoha faktory, které tento význam umocňují."


"Skutečně jsme se snažili vytvořit hru, kde všichni velitelé a jejich zástupci mohou být zabiti někým jiným, kdo se chce dostat na jejich místo. Jestliže se například rozhodnete pracovat pro jednu stranu, budou na Vás ti z druhého tábora naštvaní a budou to těm druhým závidět, což z nich udělá nebezpečné lidi. To mimo jiné znamená, že nepoužíváte pouze kulky, aby jste lidi stříleli, ale k jejich likvidaci také používáte všechno ostatní, co činí člověka nebezpečným - naše „společenskými schopnostmi“. To co činí člověka skutečně špatným a nebezpečnějším, než zuby krokodýla, je schopnost manipulovat druhými s cílem dosáhnout toho co chce."

Předpokládám, že jsme laťku nasadil hodně vysoko a bude velmi obtížné ji v nejbližší době nějakými napodobeninami shodit. Na hře jsem začal pracovat v podstatě ještě před okamžikem, kdy byla originální Far Cry vydána.

Hocking okomentoval také změnu v strategii ve vývoji hry, která byla původně určena jen pro počítače.
„Lidi, kteří se v Ubisoftu zabývají konzolemi a X-boxy 360, se na nich po celou dobu vývoje pokoušeli rozjet náš engine a když jsem se vrátili z výstavy v Lipsku, kde jsme celému světu oznámili, že Far Cry 2 bude pouze pro počítače, tak za námi tito lidé přišli, a oznámili nám, že se jim to podařilo..! To tedy byla situace.!!


K nedostateku informací o multiplayeru Hocking řekl, že je chce do doby, než přijde ten pravý čas držet pevně pod zámkem, ale potvrdil, že vývoj multiplayeru má stejnou podporu a směr, který by měl pro hráče vyústit v něco velmi významného.
„Je opravdu velký problém udělat celý engine se vším co má co do činění se singleplayerem, věcmi které souvisí s konzolami a potom vyřešit všechno co souvisí se síťovým propojením. To nás opravdu trochu zahltilo prací.

Vydání hry Far Cry 2 je naplánováno na říjen 2008 a to pro PC, PlayStation 3 and Xbox 360.

Překlad: Pac!ent ® 19.6.2008

» Zpět na výběr rozhovorů

TOPlist
Autorská práva vykonává majitel webových stránek. Publikování, přetištění či šíření obsahu nebo jeho částí jakýmkoliv způsobem v českém či jiném jazyce bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno. Porušení tohoto ustanovení bude mít za následek vymáhání náhrady škody soudní cestou. 2007-2016; farcry2.cz ©